Як роботодавці співпрацюють із службою зайнятості під час карантину
На сайті Черкаського обласного центру зайнятості діє «Електронний кабінет роботодавця» - це персональне робоче місце онлайн, де доступні такі функції:
- подання звітів за формами «3-ПН» «Інформація про попит на робочу силу (вакансії)»,
- 4-ПН «Інформація про заплановане масове вивільнення працівників у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці»,
- 1-ПА «Інформація про кількість працевлаштованих громадян суб’єктами господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні та здійснюють наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в інших роботодавців»;
- призначення компенсації єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
- перегляд актуальності реквізитів власного підприємства, що містяться у базі служби зайнятості, стану укомплектування заявлених вакансій, кількості направлень службою зайнятості претендентів на роботу, договорів на організацію громадських робіт та працевлаштування після професійного навчання;
- здійснення добору працівників шляхом перегляду резюме;
- участь в опитуваннях від служби зайнятості з метою оптимізації співпраці.
Для реєстрації у «Електронному кабінеті» потрібно:
- Зателефонувати до центру зайнятості
- Повідомити про свій намір та адресу електронної пошти.
- Фахівці центру зайнятості допоможуть сформувати логін та пароль для авторизації на сайті служби зайнятості та користуватися електронним кабінетом роботодавця з власного гаджету в зручний час та місці.
Зокрема, фахівці Драбівської районної філії Черкаського обласного центру зайнятості запрошують власників бізнесу та менеджерів з добору персоналу користуватися відео-дзвінками (Skype, Messenger, Zoom) під час підбору працівників чи діалогу з консультантами служби.