Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

  • 710

На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020р. №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013р. №631 і від 11 жовтня 2016р. №710».

На підставі розрахунку Потреби в коштах на оплату  продуктів харчування на 2021 рік відділу освіти Драбівської селищної ради.

1. Предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015, код 15540000-5 - Сирні продукти (Сир твердий  «Російський», без рослинних  жирів, Сир кисломолочний (творог) на 2021 рік;

2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-01-000466-a;

3. Відкриті торги;

4. Очікувана вартість закупівлі: 278820,00 грн. (двісті сімдесят вісім тисяч вісімсот двадцять  грн. 00коп) з ПДВ;

5. Обсяги закупівлі– Сир твердий  «Російський», без рослинних  жирів – 180 кг.;

Сир кисломолочний (творог) – 2772 кг

6. Строк поставки – з 01 березня 2021 року по 31 грудня 2021 року;

7. Товар має  відповідати наступним вимогам:

- Сир твердий  «Російський» без рослинних жирів – 180 кг. Товар повинен бути фасований в головки, поверхня покрита захисним парафінованим покриттям, не сирний продукт. Поверхня сиру – чиста. Смак та запах – виражений сирний, злегка кислуватий, без побічних присмаків та запахів. Сир упакований в полімерну плівку. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства – виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову енергетичну цінність. Без ГМО, що має бути зазначено на упаковці. Поставка здійснюється – за адресою: навчально-виховних закладів, що знаходяться у підпорядкуванні відділу освіти. Строк поставки товару: поставка відбуватиметься частинами протягом березня-грудня 2021 року згідно заявок від замовника двічі на тиждень;

- Сир кисломолочний (творог) - фасовка мішок по 5,0 кг. (жирність не менше 10 %) – 2772 кг..

Якість повинна відповідати нормам ГОСТ, ДСТУ, ТУ та інших документів, що діють на території України.

 Протягом дії договору про закупівлю, укладеного за результатами тендерних торгів, товар (предмет закупівлі) доставляється Замовнику за його адресою, транспортом і за рахунок Учасника згідно обсягів визначених в заявках Замовника.

 Графік поставки – дрібними партіями по заявці Замовника, без обмеження розміру мінімального замовлення.

Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020  № 275 із змінами).

Мета використання Товару: для харчування дітей

Розрахунок потреби на 2021 рік підтверджений розрахунками плановофінансового відділу з економічним обґрунтуванням на використання продуктів харчування, виходячи з основних виробничих показників:

- Постанови КМУ від 22.11.04. №1591 «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;

- забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідних видатків з бюджету протягом бюджетного періоду.