10 головних електронних ресурсів, з якими працюють реєстратори бізнесу
Хто володіє інформацією, той володіє світом Цей відомий вислів вже давно став афоризмом і за кілька століть не лише не втратив своєї актуальності, а й набув особливо важливого змісту в умовах сьогодення.
Інформація в сучасному світі — це не благо, а базова потреба кожної людини і професійна необхідність для більшості сфер діяльності. Для державних реєстраторів інформація — стратегічний ресурс, а її основними джерелами є відомості з реєстрів та автоматизованих систем, належна перевірка яких гарантує чистоту реєстраційної дії.
Наприклад, державні реєстратори бізнесу працюють не тільки із головним робочим ресурсом — Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР), а й з цілою низкою інших інформаційних систем.
Відомостями з яких 10 головних електронних ресурсів послуговуються в своїй роботі реєстратори бізнесу, аби інформаційні «пазли» державної реєстрації складалися, — подробиці в пам’ятці, підготовленій експертами Офісу протидії рейдерству
Звертаємо увагу, що наразі технічним адміністратором ЄДР здійснюються заходи щодо доопрацювання програмного забезпечення з метою налагодження інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та Державним реєстром фізичних осіб – платників податків, Єдиним державним демографічним реєстром, а також Єдиною інформаційною системою Міністерства внутрішніх справ (МВС) України щодо розшуку осіб, зниклих безвісти, та викрадених (втрачених) документів.
До моменту запровадження такої інформаційної взаємодії:
пошук паспорта громадянина України серед викрадених та втрачених документів необхідно здійснювати на офіційному вебсайті МВС України за посиланням: https://wanted.mvs.gov.ua/passport
пошук серед зниклих громадян доступний за посиланням:
https://wanted.mvs.gov.ua/searchbezvesti
перевірка відомостей за базою недійсних документів доступна на офіційному вебсайті Державної міграційної служби України за посиланням: https://nd.dmsu.gov.ua.