Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

  • 441

 

На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020р. №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013р. №631 і від 11 жовтня 2016р. №710».

На підставі розрахунку Потреби в коштах на оплату  пальне на 2021 рік відділу освіти Драбівської селищної ради.

1. Предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015, код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (дизельне паливо; бензин моторний марки А-95) на 2021 рік;

2. Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-18-009238-c;

3. Відкриті торги;

4. Очікувана вартість закупівлі: 400200,00 грн. (чотириста тисяч двісті грн. 00коп) з ПДВ;

5. Обсяги закупівлі газу природного – Дизельне паливо – 13840 л;

Бензин моторний марки А-95 – 700 л.

6. Строк поставки –по 31 грудня 2021 року;

7. Пальне має  відповідати наступним вимогам:

Загальні умови поставки товарів:

- Переможець забезпечує суворе дотримання правил прийому сировини, наявність сертифікатів відповідності (якості) та термінів придатності нафтопродуктів.

- Товар постачається учасником-переможцем протягом 2021 року за додатково погодженими партіями на підставі паливних талонів (карток).

- Право на отримання товарів передбачених даною документацією виникає на підставі талонів, скреч-карток.

- Талон на паливо виготовлений на паперовому носії; глянцевому паперовому носії, заламінованого плівкою; пластиковому носії. Містить вказівку на вид (марку) Товару та номінал і строк дії картки. На картку нанесено штрих - код, голографічне зображення та інші ступені захисту.

- Переможець, що передає (реалізує) паливні картки повинен бути власником товару (палива, що є предметом закупівлі), для підтвердження у складі тендерної пропозиції подається копія договору купівлі-продажу пального у виробника (офіційного представника).

- Учасник повинен передати (поставити) Замовнику товари, передбачені цією документацією, якість яких відповідає умовам ДСТУ (ГОСТ, ТУ).

 

Поставка здійснюється згідно потреб Замовника за адресою та місцезнаходженням АЗС у межах смт. Драбів Золотоніського району Черкаської області. 

Якість товару має відповідати вимогам документації та діючим в Україні нормам, щодо якості зазначених у цій документації товарів.

Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника.

Замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників товару та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки зразків товару до компетентної лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження товару щодо якісних показників.

Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020  № 275 із змінами), з урахуванням цінових даних сайту https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/ на дату оголошення закупівлі.

Мета використання Товару: для заправлення автомобільного транспорту замовника

 

Розрахунок потреби на пальне у 2021 році підтверджений розрахунками плановофінансового відділу з економічним обґрунтуванням на використання пального, виходячи з основних виробничих показників:

- фактичних видатків на пальне у 2020 році на дані транспортні засоби;

- забезпечення суворого режиму економії енергоносіїв у плановому періоді;

- забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідних видатків на пальне з бюджету протягом бюджетного періоду.