Майже 8 тисяч звернень опрацювали в обласному контактному центрі у березні
З початку повномасштабного вторгнення на Україну окупантів 24/7 працюють фахівці Черкаського обласного контактного центру. За березень тут отримали 7 930 звернень за номерами «гарячої лінії» ОДА та допомогли у їх вирішенні.
Найбільше телефонних дзвінків стосувалися евакуації, поселення та супроводу. Також зверталися щодо отримання гуманітарної та психологічної допомоги, отримання юридичних консультацій в кризовий період, соціального захисту населення та реєстрації ВПО та ін.
За словами керівниці обласного контактного центру Лариси Ходаковської, з 24 лютого Черкаський обласний контактний центр забезпечує функціонування «гарячої лінії» обласної державної адміністрації. Питання забезпечення її ефективної роботи перебуває на постійному контролі обласної державної адміністрації.