Майже 8 тисяч звернень опрацювали в обласному контактному центрі у березні

  • 877

З початку повномасштабного вторгнення на Україну окупантів 24/7 працюють фахівці Черкаського обласного контактного центру. За березень тут отримали 7 930 звернень за номерами «гарячої лінії» ОДА та допомогли у їх вирішенні.

Фото без опису

Найбільше телефонних дзвінків стосувалися евакуації, поселення та супроводу. Також зверталися щодо отримання гуманітарної та психологічної допомоги, отримання юридичних консультацій в кризовий період, соціального захисту населення та реєстрації ВПО та ін.

Фото без опису

За словами керівниці обласного контактного центру Лариси Ходаковської, з 24 лютого Черкаський обласний контактний центр забезпечує функціонування «гарячої лінії» обласної державної адміністрації. Питання забезпечення її ефективної роботи перебуває на постійному контролі обласної державної адміністрації.

Фото без описуФото без описуФото без опису