Про особливості роботи інклюзивно-ресурсного центру у період воєнного стану

  • 779

Про особливості роботи КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Драбівської селищної ради у період воєнного стану

На період дії воєнного стану в Україні інклюзивно-ресурсний центр Драбівської селищної ради:

  • проводить  комплексну оцінку та здійснює системний кваліфікований супровід осіб з ООП, які вимушено змінили місце проживання (перебування) та були зараховані в інклюзивні класи (групи) або здобувають освіту з використанням технологій дистанційного навчання;
  • надає інформаційну підтримку батькам дітей з ООП щодо закладів, у яких дитина може продовжувати навчання та отримувати інші додаткові послуги.

За потреби створює умови для психологічної підтримки дітей, які переживають психологічну травму.

На період дії воєнного стану фахівці ІРЦ зможуть надавати додаткові корекційно-розвиткові послуги всім дітям з ООП, зокрема й дистанційно.

Крім того, діє спрощена процедура подання документів для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, а також створенню належних умов для звернення до ІРЦ осіб, які супроводжують групи внутрішньо переміщених і потребують додаткової підтримки.

У разі, якщо під час воєнного стану висновок, що надавався ІРЦ до введення воєнного стану було втрачено, батьки (інші законні представники) особи з ООП можуть отримати копію висновку на порталі АС «ІРЦ» (https://ircenter.gov.ua/) або у відповідному мобільному додатку(для цього потрібно знати номер первинного висновку). Якщо самостійно отримати копію висновку не можливо, батьки (інші законні представники) особи з ООП можуть звернутися до ІРЦ за місцем тимчасового проживання особи, отримати копію висновку за допомогою фахівців ІРЦ або провести первинну (повторну) комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи. Визначення рівня підтримки може здійснюватися як фахівцями ІРЦ під час проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи, так і у закладі освіти Командою психолого-педагогічного супроводу на підставі діючих висновків, які надали батьки (інші законні представники) особи з ООП. До роботи Команди мають бути залучені фахівці ІРЦ, що знаходиться на території тимчасового місця проживання учня та/або у дистанційному форматі фахівці ІРЦ, які раніше проводили комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи за попереднім місцем проживання.

Інклюзивний клас (група) утворюється на період дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, або до моменту виїзду особи з ООП до іншого місця проживання.

Зазначимо, що головними завданнями інклюзивно-ресурсних центрів є якомога раніше й якісніше визначити в дитини особливі освітні потреби та надати закладам і батькам рекомендації, які допоможуть здобувачам реалізувати право на освіту.

Для здійснення комплексної оцінки та відвідування корекційно-розвиткових занять потрібно звернутися до фахівців інклюзивно-ресурсного центру для узгодження дати, часу та місця проведення.

Інклюзивно-ресурсний центр" м. Борислава - Комунальний заклад