Сервіс «Пульс» - оперативне реагування на звернення фізичних осіб та суб’єктів господарювання

  • 258

 

Платники Черкаської області з початку 2021 року 63 рази зверталися на сервіс «Пульс» Державної податкової служби України. Усі звернення розглянуто своєчасно, питання вирішені по суті.

Найчастіше платники зверталися з наступних питань:

- щодо роботи структурних підрозділів Головного управління ДПС у Черкаській області – 26 звернень (41,2 відсотка);

- щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 26 (41,2 відсотка).

Звертаємо увагу, що сервіс «Пульс» ДПС України у постійному режимі приймає звернення платників податків стосовно неправомірних дій та бездіяльності, або можливих корупційних правопорушень з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів та територіальних органів ДПС.

Заявники можуть надавати Інформацію за телефоном Контакт-центру ДПС  0-800-501-007, обравши в інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «5» або надіслати відповідну інформацію на електронну адресу: [email protected].

Про результати розгляду Інформації заявники повідомляються невідкладно або протягом 3 робочих днів. Якщо Інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.