Атестація-крок до творчості
Атестація педагогічних працівників — важливий етап діяльності навчального закладу. Відповідно до Закону України «Про освіту» атестація — це система заходів, спрямованих на всебічне комплексне оцінювання педагогічної діяльності, за якою визначаються відповідність педагогічного працівника займаній посаді, рівень його кваліфікації, присвоюються кваліфікаційна категорія, педагогічне звання.
Атестація підвищує статус педагогічної професії, стимулює діяльність педагога до поповнення свого досвіду, допомагає визначити кращих педагогічних працівників. З упевненістю можна стверджувати, що атестація — це підсумок професійної майстерності педагога, демонстрація його найкращих професійних умінь.
2 лютого 2022 року члени атестаційної комісії мали можливість заслухали творчі звіти Кузьменко Надії Іванівни, директора і вчителя української мови та літератури закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені двічі Героя Радянського Союзу І.Н.Степаненка с.Нехайки і вчителя фізичної культури цього ж закладу Литовченка Івана Володимировича.
Ефективність технологій, які використовуються під час освітнього процесу, виявляють тенденції якості навчання з української мови та літератури, формують культуру мовлення, готують до викликів сьогодення, навчають дитину бути успішною в школі та дорослому житті – основні питання, які висвітлила під час майстер-класу «ДПА та ЗНО: в теорії та на практиці» Кузьменко Надія Іванівна.
«Розвиток рухових якостей учнів на уроках фізичної культури» -тема досвіду роботи Литовченка Івана Володимировича. Як за допомогою використання технології рівневої диференціації у навчанні на уроках фізкультури можна укріпити здоров'я і розвивати рухову активність учнів, здійснювати профілактику захворюваності у дітей, а також підвищувати інтерес до занять фізичними вправами, досягати успіху - педагог продемонстрував на уроці фізкультури.
Заслухавши творчі звіти, члени атестаційної комісії дійшли висновку, що педагоги, які атестуються, досягли високого рівня професійної підготовки, працювали у творчому пошуку, перебували у неперервній самоосвітній діяльності, демонстрували володіння інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно впроваджували такі форми й методи навчання, позакласної індивідуальної роботи, що забезпечують результативність участі учнів у конкурсах, змаганнях.