До уваги жителів громади, які отримують ліки за державною програмою «Доступні ліки»

  • 313

 До селищної ради надходять численні скарги громадян на проблеми із отриманням лікарських засобів за державною програмою «Доступні ліки», зокрема, про перебої у їх відпуску, відсутність необхідних препаратів в аптечних закладах та інше.

Відділом соціального захисту та охорони здоров’я селищної ради проінформовано про проблеми у реалізації програми «Доступні ліки» на території громади адміністрацію Черкаського обласного комунального підприємства «Фармація» та адміністрацію ТОВ «Фармація Черкащини».

Досягнуто домовленостей щодо відновлення стабільної роботи по відпуску медичних препаратів за програмою «Доступні ліки» Філії «Аптека № 11ЦРА» ЧО КП «Фармація» по вул. Центральна, 30 у смт Драбів.

Представники ТОВ «Фармація Черкащини» запевнили про дотримання працівниками свого аптечного закладу ( вул. Центральна, 32 у смт Драбів) Правил торгівлі лікарськими засобами в аптечних закладах.

 

Шановні жителі громади !

Для уникнення проблем у отриманні ліків за програмою «Доступні ліки», просимо звернути увагу на таке:

  • електронний рецепт на «Доступні ліки» – це електронний документ, який складається з 16-значного номеру та 4-значного коду підтвердження.
  • термін дії електронного рецепта складає 30 днів. Протягом цього часу пацієнт має змогу отримати виписані йому ліки в аптеці, яка уклала відповідний договір з Національною службою здоров’я України (НСЗУ). За даними сайту НСЗУ таких аптек на території смт Драбів – 3.

Щоб отримати "Доступні ліки”, пацієнту потрібно:

  1. Повідомити працівникові аптеки 16-значний номер рецепта будь-яким доступним шляхом: продиктувати усно, надати роздруковану інформаційну пам’ятку, надати записку із виписаним на неї номером рецепта, показати увімкнений екран свого телефону з відкритим СМС-повідомленням тощо.
  2. Фармацевт пропонує пацієнту наявні лікарські засоби на вибір – спочатку безоплатні, а потім з доплатою.
  3. Далі пацієнту потрібно переконатись:
  • чи є в наявності саме те торговельне найменування лікарського засобу і виробництва, яке бажає отримати пацієнт?
  • чи кількість лікарського засобу запропонована в повному обсязі?
  • чи буде доплата за обраний лікарський засіб і в якому розмірі?
  • якщо так, чи згоден пацієнт доплачувати таку суму?

 

Важливо ! Якщо відповідь на одне або декілька запитань наведених вище "ні”, то пацієнт не повинен називати або показувати фармацевту 4-значний код підтвердження.

  1. У разі, якщо пацієнта все влаштовує, він називає код підтвердження, якщо необхідно, здійснює доплату, а фармацевтичний працівник – накладає електронний підпис. Все, рецепт погашено. Після цього пацієнт отримує призначені ліки.
  2. Якщо у даній аптеці немає саме того лікарського засобу, який бажає отримати пацієнт, він не називає код підтвердження рецепта, і має змогу звернутися до іншої аптеки, або замовити той лікарських засіб, який відсутній в аптеці у момент звернення пацієнта, на сайті прийому заявок на препарати за державною програмою «Доступні ліки».

 Будьте уважні та здорові!