Телефон : 3 04 08

E-mail : 02b@ukr.ne

Начальник відділу

Циганок Людмила Миколаївна (каб.308)

Головний спеціаліст

Телепа Тамара Миколаївна

Головний спеціаліст

Бандура Андрій Григорович 

Головний спеціаліст

 

Пономаренко Надія Іванівна 

 

Положення про фінансовий відділ Драбівської селищної ради 

 

         Додаток 

         до рішення Драбівської     

         селищної ради

   від 31.07.2024 №43-11/VII

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Фінансовий відділ Драбівської селищної ради (далі Відділ) є виконавчим органом селищної ради, утворюється селищною радою, їй підзвітний та підконтрольний, підпорядкований виконавчому комітету Драбівської селищної ради.

У своїй діяльності Відділ керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», Бюджетним кодексом України, іншими законами України. Указами і розпорядженнями Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, іншими нормативними документами органів державної влади і місцевою самоврядування, рішеннями Драбівської селищної ради та виконавчого комітету, розпорядженнями селищного голови, даним Положенням, а також наказами начальника Відділу.

Відділ є самостійною юридичною особою, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки та штампи встановленого зразка, має право у межах своїх повноважень укладати від свого імені угоди з юридичними і фізичними особами, мати майнові і немайнові права.

Юридична адреса: 19801, Черкаська область, Золотоніський район, селище  Драбів,  вулиця Центральна, будинок 69.

Повна назва: Фінансовий відділ Драбівської селищної ради.

Скорочена назва: Фінансовий відділ Драбівської с/р.

 

2.ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ

Забезпечення реалізації державної бюджетної політики на відповідній
території;

Розроблення в установленому порядку проєкту бюджету громади;

Складання розрахунків до проєкту бюджету громади та прогнозу на наступні за плановим два бюджетні періоди і подання їх на розгляд виконавчого комітету селищної ради;

Забезпечення ефективного і цільового використання бюджетних коштів;

Розроблення пропозицій з удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та фінансування витрат;

Проведення разом з іншими відділами аналізу фінансово-економічного
стану громади, перспектив її подальшого розвитку
;

Здійснення контролю, в межах повноважень, за дотриманням бюджетними установами законодавства, щодо використання ними бюджетних коштів;

Здійснення в межах компетенції роботи по забезпеченню виконання бюджету громади, координація діяльності учасників бюджетного процесу
з питань виконання бюджету
.

Організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента
України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінфіну та здійснює контроль
за їх реалізацією;

Розробляє і доводить до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів;

Визначає порядок та терміни розроблення бюджетних запитів головними розпорядниками бюджетних коштів;

Проводить на будь-якому етапі складання і розгляду проєкту бюджету громади аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, щодо його відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів;

Приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозицій
щодо проєкту бюджету громади перед поданням його на розгляд виконавчо
го комітету селищної ради;

Бере участь у розробленні балансу фінансових ресурсів селища, аналізує соціально-економічні показники розвитку громади та враховує їх під час складання бюджету громади;

Організовує роботу по складанню проєкту бюджету громади;

Складає і затверджує тимчасовий розпис бюджету громади та розпис
місцевого бюджету, вносить в установленому порядку зміни до розпису бюджету громади, забезпечує протягом бюджетного періоду відповідність
такого розпису встановленим бюджетним призначенням;

Затверджує паспорти бюджетних програм з застосуванням програмно-
цільового методу в бюджетному процесі
;

Проводить в установленому порядку розрахунки між районним бюджетом та державним, обласними (міськими) бюджетами, бюджетами
місцевого самоврядування
;

Здійснює за участю органів, що контролюють справляння надходжень до бюджету, прогнозування та аналіз стану надходження доходів до бюджету громади;

Складає розпис доходів і видатків  бюджету громади, забезпечує фінансування видатків, передбачених бюджетом громади, у встановленому порядку готує пропозиції щодо внесення змін до розпису у межах річних бюджетних призначень;

Здійснює в установленому порядку організацію та управління виконання бюджету громади, координує в межах своєї компетенції діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету та здійснює контроль за дотриманням бюджетного законодавства в межах своєї компетенції;

Проводить моніторинг змін, що вносяться до бюджету громади;

За рішенням селищної ради розміщує тимчасово вільні кошти місцевих бюджетів на вкладних (депозитних) рахунках банків;

Інформує керівництво селищної ради про стан виконання бюджету за кожний звітний період та подає на розгляд річний та квартальний звіти про виконання бюджету громади;

Розглядає звернення щодо виділення коштів з резервного фонду бюджету та готує пропозиції щодо прийняття відповідних рішень;

Проводить на основі статистичної, фінансової та бюджетної звітності прогнозні розрахунки аналізу економічного і фінансового стану галузей економіки громади, готує пропозиції щодо визначення додаткових джерел фінансових ресурсів;

Перевіряє правильність складання і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами і організаціями, які фінансуються з бюджету громади;

Бере участь у розробленні пропозицій з удосконалення структури селищної ради, готує пропозиції щодо визначення чисельності працівників, фонду оплати їх праці, витрат на утримання апарату селищної ради і відділів та здійснює контроль за витрачанням цих коштів згідно діючого законодавства;

Розглядає у межах своєї компетенції звернення громадян, підприємств, установ і організацій;

Забезпечує створення належних виробничих та соціально-побутових умов для працівників Відділу;

Готує і подає виконавчому комітету селищної ради офіційні висновки про перевиконання дохідної частини загального і спеціального бюджету громади для прийняття рішення про внесення змін до бюджету.

3. ПРАВА ВІДДІЛУ

В установленому порядку одержувати від інших відділів селищної ради, органів державної фіскальної служби, інших державних органів, підприємств, установ, організацій всіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для складання проєкту бюджету громади та аналізу його виконання;

В установленому порядку та у межах своєї компетенції призупиняти бюджетні асигнування відповідно до Бюджетного кодексу України та вживати заходів до розпорядників та одержувачів бюджетних коштів за вчинені ними бюджетні правопорушення;

Залучати фахівців інших відділів ради, підприємств, установ та організацій, об'єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до його компетенції;

Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції;

Відділ під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими відділами селищної ради, підприємствами, установами, організаціями, відповідними органами державної податкової служби, органами державної фінансової інспекції та територіальними органами Державного казначейства з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

4.КЕРІВНИЦТВО ВІДДІЛУ

Відділ очолює начальник, який призначається на посаду на конкурсній
основі чи за іншою процедурою, передбаченою Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та звільняється з посади розпорядженням селищного голови
.

На посаду начальника Відділу призначається особа з повною вищою економічною освітою і стажем праці в органах місцевого самоврядування або
в галузі фінансів не менше 5 років
.

Начальник Відділу:

Безпосередньо підпорядкований селищному голові;

Здійснює керівництво відділом і несе персональну відповідальність за
виконання покладених на Відділ завдань, сприяє створенню належних умов
праці у Відділі, визначає завдання і розподіляє обов’язки між працівниками
Відділу, забезпечує підвищення кваліфікації;

Може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування;

Представляє інтереси Відділу у відносинах з іншими відділами селищної ради; підприємствами, установами та організаціями – за дорученням селищного голови;

Затверджує функціональні обов’язки працівників Відділу, плани робіт;

Подає на затвердження голови проєкти кошторису та штатного розпису
Відділ
e в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;

Розпоряджається коштами у межах затвердженого в установленому порядку кошторису Відділу;

Затверджує розпис доходів і видатків бюджету громади на рік та тимчасовий розпис на відповідний період, забезпечує відповідність розпису місцевого бюджету встановленим бюджетним призначенням;

Видає в межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання;

5.ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

Відділ утримується за рахунок коштів бюджету громади;

Штатний розпис, гранична чисельність, фонд оплати праці працівників відділу визначається в межах відповідних бюджетних призначень у встановленому законодавством порядку.

 Структура Фінансового відділу затверджується рішенням Драбівської селищної ради.

 Ліквідація та реорганізація Фінансового відділу здійснюється за рішенням сесії селищної ради.

 

Секретар селищної ради                                               Олександр МІРОШНИК

Гід державних послуг. Банер