E-mail : drabiv_cnap@ukr.net
каб. 1, 2, 3, 4
Начальник відділу |
Шемігон Світлана Федорівна |
30908 |
Адміністратор |
Криворот Юлія Вадимівна |
093- 068-84-31 |
Адміністратор |
Перепелиця Альона Володимирівна |
093- 068-84-31 |
Адміністратор |
Шинкаренко Віта Олександрівна |
093- 068-84-31 |
Адміністратор |
Ямпольська Наталія Андріївна |
093- 068-84-31 |
Адміністратор |
Носенко Софія Сергіївна |
|
Адміністратор |
Лисаченко Світлана Михайлівна |
093- 068-84-31 |
ГРАФІК РОБОТИ
Понеділок: з 8.00 до 16.00 год;
Вівторок: з 8.00 до 16.00 год;
Середа: з 8.00 до 20.00 год;
Четвер: з 8.00 до 16.00 год;
П’ятниця: з 8.00 до 15.00 год;
Субота: вихідний;
Неділя: вихідний.
|
|
|
Додаток 9 до рішення селищної ради від 28.02.2025 № 51-3/VIII
|
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Драбівської селищної ради
РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Драбівської селищної ради (далі – Центр) є структурним підрозділом виконавчого комітету Драбівської селищної ради, який утворено з метою забезпечення надання адміністративних послуг.
2. Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації Центру приймається Драбівською селищною радою (далі – Рада).
3. Вибір місця розташування Центру, його територіальних підрозділів та віддалених (у тому числі пересувних) робочих місць адміністраторів здійснюється в межах території Драбівської селищної територіальної громади, яку він обслуговує, з урахуванням територіальної доступності, яка визначається відповідно до частини четвертої статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги».
4. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про адміністративні послуги», «Про звернення громадян», «Про захист персональних даних», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про адміністративну процедуру» актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями Ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями селищного голови, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.
РОЗДІЛ ІІ. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ЦЕНТРУ
1. Основними завданнями Центру є:
1) організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
2) спрощення процедури отримання адміністративних послуг;
3) забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг у Центрі;
4) проведення моніторингу якості надання адміністративних послуг відповідно до частини четвертої статті 7 Закону України «Про адміністративні послуги», визначення та вжиття заходів до підвищення рівня якості їх надання, оприлюднення інформації про результати моніторингу та вжиті заходи;
6) державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону, тобто офіційне визнання і підтвердження фактів набуття, змін або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
7) державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців, тобто офіційне визнання шляхом засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, набуття або позбавлення статусу підприємця фізичної-особи, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про юридичну та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій відповідно до законодавства;
8) формування та ведення реєстру територіальної громади, реалізація повноважень з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичної особи, зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб;
9) надання відомостей з Державного земельного кадастру;
10) державна реєстрація актів цивільного стану громадян відповідно до закону;
11) здійснення інших повноважень на основі та на виконання Конституції та законів України, указів Президента України та постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України.
Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, повинен обов'язково включати:
адміністративні послуги органів виконавчої влади та адміністративні послуги, що надаються органами місцевого самоврядування у порядку виконання делегованих повноважень, які є обов'язковими для надання через центри, за переліком, визначеним відповідно до частини сьомої статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги».
3. У Центрі за рішенням органу, що його утворив, також може здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг, надання консультацій, прийняття та видача документів, не пов'язаних з наданням адміністративних послуг, укладення договорів і угод представниками суб'єктів господарювання, які займають монопольне становище на відповідному ринку послуг, які мають соціальне значення для населення (водо-, тепло-, газо-, електропостачання тощо), а також надання суб'єктам звернення можливості самостійно звернутися за отриманням адміністративних послуг, які надаються в електронній формі, за допомогою безоплатного використання ними місць для самообслуговування.
5. Центр повинен бути облаштований інформаційними стендами у місцях прийому суб'єктів звернень, інформаційними терміналами та/або іншими засобами доведення інформації до суб'єктів звернення із зразками відповідних документів та інформацією в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги.
РОЗДІЛ ІІІ. ПРАВА ВІДДІЛУ
1. Відділ під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями.
2. Безоплатно отримує від суб’єктів надання адміністративних та дозвільних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку.
3. Отримує відомості з баз даних центральних органів виконавчої влади для належного надання адміністративних чи дозвільних послуг.
4. Взаємодіє із суб’єктами надання адміністративних послуг, інших територіальних громад в рамках чинних Меморандумів та угод про співпрацю.
РОЗДІЛ ІV. СТРУКТУРА
1. Штатний розпис та структура відділу ЦНАП затверджуються у встановленому порядку рішенням селищної ради.
2. Очолює Центр начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Драбівської селищної ради, на якого покладається обов’язки щодо здійснення функцій з керівництва відділу ЦНАП та відповідальності за організацію його діяльності.
3. У структурі Центру передбачені посади начальника, державних реєстраторів, адміністраторів, які призначаються на посаду та звільняються з посади Драбівським селищним головою в установленому законодавством порядку.
РОЗДІЛ V. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ
1. Центр очолює начальник відділу, який призначається на посаду та звільняється з посади відповідно до законодавства про державну службу та службу в органах місцевого самоврядування.
2. Начальник відділу відповідно до завдань, покладених на центр:
1) здійснює керівництво роботою центру, несе персональну відповідальність за організацію діяльності центру;
2) організовує діяльність центру, у тому числі щодо взаємодії із суб'єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи центру;
3) координує діяльність адміністраторів та державних реєстраторів контролює якість та своєчасність виконання ними обов'язків, розподіляє обов'язки між працівниками та визначає ступінь їх відповідальності;
4) організовує інформаційне забезпечення роботи центру, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;
6) розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність адміністраторів, державних реєстраторів;
7) може здійснювати функції адміністратора;
8) виконує повноваження державного реєстратора відповідно до законів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», та «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»;
3. Адміністратор - це посадова особа органу, який прийняв рішення про утворення центру надання адміністративних послуг, яка надає адміністративні послуги або організовує їх надання шляхом взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.
Кількість адміністраторів, які працюють у центрі, визначається органом, що прийняв рішення про утворення центру. Рекомендована кількість адміністраторів становить у селищних територіальних громадах з населенням від 10 до 20 тис. осіб - не менш як шість осіб.
Для територіального підрозділу кількість адміністраторів може становити не менш як дві особи.
5. Адміністратор має особисту печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, власного імені, по батькові або порядкового номера печатки (штампа) та найменування центру.
6. Основними завданнями адміністратора є:
1) надання суб'єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;
2) прийняття від суб'єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб'єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України "Про захист персональних даних";
3) видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв'язку суб'єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб'єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб'єктами надання адміністративних послуг;
4) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб'єктами їх надання;
5) здійснення контролю за додержанням суб'єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;
6) надання адміністративних послуг за рішенням органу, який прийняв рішення про утворення центру;
7) складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;
8) розгляд справ про адміністративні правопорушення та накладення стягнень;
7. Адміністратор має право:
3) інформувати керівника центру та суб'єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;
4) посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;
5) порушувати клопотання перед керівником центру щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи центру.
8. Працівники Центру діють в межах повноважень, визначених цим Положенням та посадовими інструкціями. Посадові інструкції на кожну посаду затверджуються Драбівським селищним головою.
9. Державний реєстратор призначається на посаду та звільняється з посади розпорядженням Драбівського селищного голови.
Державний реєстратор має печатку (штамп), у тому числі електронну. Державний реєстратор має електронний цифровий підпис.
Основними завданнями державного реєстратора є:
1) здійснення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно відповідно до закону;
2) надання інформації про зареєстровані права та їх обтяження відповідно до закону;
3) забезпечення взяття на облік безхазяйного нерухомого майна відповідно до закону;
4) вжиття в межах компетенції заходів щодо ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
5) здійснення інших заходів щодо підвищення ефективності роботи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців;
6) забезпечення ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
7) здійснення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців відповідно до законодавства;
8) внесення змін до відомостей про юридичну особу, фізичну особу-підприємця відповідно до закону;
9) надання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відповідно до законодавства.
10) внесення пропозицій начальнику відділу надання адміністративних послуг селищної ради щодо удосконалення роботи з питань державної реєстрації прав та державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
14. Час прийому суб’єктів звернень у Центрі становить не менш як п’ять днів на тиждень та сім годин на день без перерви на обід і є загальним (єдином) для всіх адміністративних послуг, що надаються через Центр.
Центр не рідше ніж один день на тиждень здійснює прийом суб’єктів звернень до двадцятої години.
Конкретний режим роботи Центру, включаючи час прийому суб’єктів звернення, визначається відповідно до законодавства.
15. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності Центру здійснюється за рахунок державного та місцевих бюджетів, а також з інших джерел, дозволених законодавством.
Центри звільняються від плати за підключення (у тому числі обслуговування та використання) до реєстрів, інших інформаційних баз, що використовуються для надання адміністративних послуг, а також від плати за обов'язкове навчання роботі з такими реєстрами.
РОЗДІЛ VІ. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
1. Начальник та працівники відділу несуть персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань і здійснення ними своїх повноважень.
2. Начальник відділу та адміністратори несуть дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну відповідальність за порушення законодавства у сфері надання адміністративних послуг у встановленому законом порядку.
3. Державний реєстратор у випадку прийняття незаконних рішень несе дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну відповідальність у порядку, встановленому законом.
4. Дії або бездіяльність працівників відділу можуть бути оскаржені в суді.
Секретар селищної ради Олександр МІРОШНИК