Телефон : 30690
E-mail : drabiv_km@ukr.net
каб. 210
Начальник відділу |
Кутовий Володимир Іванович |
Головний спеціаліст |
Яненко Руслан Вікторович |
Провідний спеціаліст |
Баштан Віталій Степанович |
Додаток 5
до рішення селищної ради
від 28.02.2025 № 51-3/VIII
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ комунальної власності,
житлово-комунального господарства, будівництва та архітектури
виконавчого комітету Драбівської селищної ради
I. Загальні положення
1. Відділ комунальної власності, житлово-комунального господарства, будівництва та архітектури (далі - Відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Драбівської селищної ради (далі - виконавчий комітет).
2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», Кодексом законів про працю України, іншими законами та постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями Драбівської селищної ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями Драбівського селищного голови, цим Положенням та іншими нормативними актами, які регламентують діяльність органів місцевого самоврядування.
3. Структура та чисельність працівників відділу затверджується рішенням Драбівської селищної ради за поданням селищного голови.
4. Відділ безпосередньо підпорядковується селищному голові та заступнику селищного голови з питань діяльності виконавчих органів селищної ради.
5. Відділ не має статусу юридичної особи.
6. Діяльність Відділу здійснюється на основі планів роботи селищної ради та виконавчого комітету.
II. Основні завдання Відділу
1. Основними завданнями Відділу є:
- забезпечення реалізації повноважень селищної ради у сфері управління, оренди, використання, приватизації та відчуження майна, що належать до комунальної власності Драбівської селищної ради.
- забезпечення реалізації державної політики у сферах житлово-комунального господарства, будівництва та архітектури на території населених пунктів громади.
- координація та контроль за діяльністю підприємств, установ та організацій житлово-комунального господарства по забезпеченню безперебійного водо- та теплопостачання, поводження з твердими побутовими відходами, благоустрою.
- участь у підготовці пропозицій щодо формування цін і тарифів на житлово-комунальні послуги, а також норм їх споживання, здійснення контролю за їх додержанням.
- забезпечення додержання законодавства у сфері містобудування та архітектури відповідно до затвердженої містобудівної документації.
2. Відділ відповідно до покладених завдань виконує наступні функції:
2.1. У сфері управління комунальним майном:
- здійснює облік нерухомого майна (будівель), що перебуває у комунальній власності Драбівської селищної ради;
- готує пропозиції щодо закріплення комунального майна на праві оперативного управління (господарського відання) та передачі в оренду;
- проводить процедуру передачі майна в оренду відповідно до прийнятих рішень селищної ради та виконавчого комітету селищної ради;
- готує пропозиції щодо приватизації комунального майна та проводить відповідні підготовчі роботи;
- здійснює контроль за ефективністю використання, збереження, передачі в оренду закріпленого за підприємствами, установами комунального майна;
- здійснює надання методичної допомоги уповноваженим органам з питань управління об’єктами комунальної власності у відповідній сфері.
2.2. У сфері житлово-комунального господарства та благоустрою:
- бере участь у реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства та благоустрою, готує пропозиції до програм соціально-економічного розвитку та проекту селищного бюджету;
- координує роботу, пов’язану з наданням населенню громади житлово-комунальних послуг підприємствами-надавачами цих послуг незалежно від форми власності;
- здійснює відповідно до законодавства контроль за організацією та якістю обслуговування населення підприємствами, установами та організаціями житлово-комунального господарства;
- здійснює збір та аналіз інформації про діяльність підприємств житлово-комунального господарства, розташованих на території громади;
- розробляє та здійснює заходи, спрямовані на забезпечення сталої роботи об’єктів житлового господарства в осінньо-зимовий період, а також в умовах надзвичайної ситуації, виникнення стихійного лиха, аварій, катастроф і ліквідації їх наслідків, здійснює моніторинг підготовки об’єктів житлового господарства до роботи в осінньо-зимовий період;
- здійснює в межах своєї компетенції контроль за станом експлуатації та утримання житлового фонду та об’єктів комунального господарства незалежно від форми власності;
- сприяння створенню та функціонуванню об'єднань співвласників багатоквартирних будинків;
- забезпечує ведення обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов за місцем проживання (квартирний облік);
- забезпечує реалізацію повноважень органу місцевого самоврядування щодо визначення виконавця житлово-комунальних послуг;
- бере участь у розробленні і реалізації державних, регіональних та місцевих програм у сфері питної води та питного водопостачання;
- здійснює аналіз та контроль стану благоустрою населених пунктів, поводження з побутовими відходами;
- здійснювати в межах своєї компетенції контроль за дотриманням законодавства в сфері благоустрою;
- організовує роботи з благоустрою та озеленення території населених пунктів громади;
- здійснює контроль за виконанням заходів та приписів з приведення до належного стану територій та об’єктів благоустрою громади;
- інформує населення про здійснення заходів з благоустрою.
2.3. У сфері будівництва та архітектури:
-
- веде облік забезпеченості містобудівною документацією населених пунктів на території громади, вносить пропозиції щодо необхідності розроблення та корегування генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації;
- сприяє створенню та оновленню картографічної основи території населених пунктів громади;
- у межах компетенції, на підставі проектних рішень містобудівної документації місцевого рівня, приймає участь у підготовці пропозицій щодо визначення території для містобудівних потреб;
- розглядає у випадках, встановлених законодавством, пропозиції за визначенням територій, вибором, вилученням (викупом) і наданням земель для будівних потреб згідно з будівною документацією;
- веде архів містобудівної документації;
- проведення громадського обговорення містобудівної документації;
- готує пропозиції щодо найменування (перейменування) вулиць;
- готує проекти рішення на розгляд виконавчого комітету ради щодо присвоєння (зміни) поштової адреси об'єкту нерухомого майна;
- регулює в межах своїх повноважень та в порядку, встановленому законодавством, діяльність з розміщення зовнішньої реклами та надання дозволу на її розміщення на території населених пунктів територіальної громади.
2.4. Інші функції:
- здійснює розробку проектів рішень селищної ради та виконавчого комітету селищної ради з питань, що належать до компетенції Відділу;
- забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;
- розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;
- опрацьовує запити і звернення народних депутатів України, депутатів відповідних місцевих рад;
- забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Відділ;
- забезпечує захист персональних даних.
III. Права Відділу
Відділ має право:
1) одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів селищної ради, виконавчих органів влади, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
2) залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів селищної ради, органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою);
3) брати участь у підготовці проєктів розпоряджень селищного голови;
4) скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції;
5) користуватися в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку й комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;
6) представляти в установленому порядку інтереси Відділу у судових органах України під час розгляду спірних питань, що належать до компетенції Відділу.
IV. Обов'язки працівників Відділу
Працівники Відділу зобов’язані:
1) сумлінно ставитися до виконання посадових обов’язків, суворо дотримуватися у своїй роботі вимог чинного законодавства, законних інтересів та прав громадян;
2) інформувати селищного голову, його заступника, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету селищної ради:
- у разі покладання на Відділ виконання роботи, що не належить до функцій відділу чи виходить за його межі;
- у випадках, коли відповідні структурні підрозділи селищної ради або службові особи не надають документи, інші матеріали, необхідні для вирішення питань, віднесених до компетенції Відділу.
V. Керівництво Відділом
1. Відділ очолює начальник, який є посадовою особою місцевого самоврядування, призначається на посаду селищним головою у порядку, визначеному Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та Кодексом законів про працю України, звільняється з посади селищним головою відповідно до законодавства про працю України.
2. Начальник Відділу:
1) безпосередньо здійснює керівництво Відділом, спрямовує його діяльність, організовує та забезпечує виконання функцій, покладених на Відділ, розподіляє роботу між працівниками, звітує перед селищним головою, керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету селищної ради про виконання покладених на Відділ завдань;
2) несе персональну відповідальність згідно з чинним законодавством України за розголошення відомостей, конфіденційної інформації;
3) представляє Відділ у державних установах та громадських організаціях з питань, що пов’язані з діяльністю Відділу;
4) забезпечує та контролює стан трудової дисципліни у Відділі.
VI. Заключні положення
1. Матеріально-побутові, соціальні та інші трудові права забезпечуються працівникам Відділу відповідно до чинного законодавства України.
2. Відділ для виконання покладених на нього завдань забезпечується відповідними приміщеннями, засобами зв’язку, комп’ютерною технікою, іншим обладнанням та матеріалами.
3. Для забезпечення виконання завдань, покладених на Відділ, в кошторисі витрат на утримання виконавчого комітету селищної ради передбачаються відповідні видатки.
4. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться за рішенням селищної ради.
Секретар селищної ради Олександр МІРОШНИК